Wednesday, December 2, 2015

きれいな音楽

I came across a piece of beautiful music yesterday. It is called Merry Christmas Mr. Lawrence. It is so touching that I brought tears to my eyes when I listen to it. I hope you like it. :-)

私は昨日、美しい音楽作品に出会いましたこれは、戦場のメリークリスマスと呼ばれていますそれは私がそれを聞くとき、私は私の目涙をもたらしたことはとても感動的です お気に召してもらえると。



1 comment:

  1. おひさりぶりです!わたしも戦場のメリークリスマスはすごくすきです!押尾コータローというギターリストもこの曲をカバーしているので、聴いてみてください。

    ReplyDelete