Wednesday, October 21, 2015

Cute J-Pop dance video

Midterms are coming next week.  Check out this cute dance video to help destress:-)

ストレスを解消します

The lyrics are below the video.


















ねぇ ねぇ ねぇ ねぇ
今日はどこに行こうかな?
ねぇ ねぇ ねぇ ねぇ
ふたりの思い出を重ねて

眩しくて 目が覚めた日は
ちょっとだけきもちいい
眠いけど せっかくだし

キミはもう 起きているかな?
今日の予定を 勝手にたてるの

ねぇ ねぇ ねぇ ねぇ
今日はどこに行こうかな?
ねぇ ねぇ ねぇ ねぇ
ふたりの思い出を重ねて
ねぇ ねぇ ねぇ ねぇ
もっと沢山の歌詞は ※ Mojim.com
明日はどこに行こうかな?
キミといると行き先はどこも特別に変わるの

信号が青に変われば
あとはこの先に
まってるのは 広い海

海岸を沿うように駆ける
いつもの音楽を
BGMにして

ねぇ ねぇ ねぇ ねぇ
今日はどこに行こうかな?
ねぇ ねぇ ねぇ ねぇ
ふたりの思い出を重ねて
ねぇ ねぇ ねぇ ねぇ
明日はどこに行こうかな?
キミといると行き先はどこも特別に変わるの

"Nee" (ねぇ?, "Hey") is the seventeenth single released by Japanese girl group Perfume. "Nee" is used in a tie-in campaign with Japanese apparel brand Natural Beauty Basic. The full version of "Nee" was aired on Perfume's radio program Perfume Locks on 21 October 2010.[1] The single was released on November 10, 2010 in Japan.

4 comments:

  1. Dou you know "レーザービーム”? It is Perumes's 13th single. I lilek this song. By
    the way, I am interested in America's song and drammas. Recently, I ma crazy about STAR WARS and MARVEL COMMICS. Do you know "Agent of Sheld"? In japan, american's dramma is broadcasted lately compared with Japan. So I want to watch "Agent of Shield 3rd season".
    アメリカのドラマを見ているときに私のストレスは解消されます。

    ReplyDelete
    Replies
    1. すみません!Sorry for the late reply. これは、先週の秋の休憩をしました。ワシントンD.C.にいきました。私はネイティブアメリカンの問題についての会議に行ってきました。Did you have fall break?

      Delete
    2. My university doesn't have fall break. Othet university in japan is too.
      It is sad for student. But, 夏休みは8月から9月まで、春休みは2月から3月まであります。Many student work hard for long vacation.

      Delete
  2. はじめまして。わたしはアニ・リウです〜コロンビアだいがくのにねんせいです。このビデオはかわいですね。どうぞよろしくおねがいします。

    ReplyDelete