Sunday, November 15, 2015

Dance ダンス---Belly Dane




I dance for fun in my free time. Here are several types of dance that I do.
私は自分の自由な時間に楽しみのために踊ります。ここで私はダンスのいくつかの種類があります

Belly Dance
ベリーダンス
When I belly dance, I need to have good control over every muscle in my upper body all the time. And we rarely even take notice of those muscles in daily life. So this is very challenging.
とき私はベリーダンス、私は私の上半身すべての時間を、すべての筋肉の上に良好な制御を持っている必要があります。そして、我々はまれであっても日常生活の中でそれらの筋肉通知を取りますだから、これは非常に困難です

No comments:

Post a Comment