Sunday, November 15, 2015

Dance-Jazzジャズ

I also do Jazz Dance. I do both the western style and the Korean style. Please check out the videos.
私はまた、ジャズダンスを行います私は洋風韓国風の両方を行いますビデオをチェックアウトしてください。
 I like Tara a lot! I danced their dances before :-)
私は多くのタラが好き私は:-)前にダンスを踊りました
 

 

No comments:

Post a Comment